sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Matkalla lähihoitajaksi

Hain lähihoitajakouluun kesällä 2010, sen jälkeen kun olin vuoden tehnyt töitä vanhusten parissa. Halusin niiiiiiiiiin opiskella lähihoitajaksi ja tiesin että sille alalle on vaikea päästä. Olin ihan varma siitä, etten pääse mutta ajattelin kuitenkin yrittää.
Haastattelussa sanottiin, että hakijoita on niin paljon ja vain 20 pääsee kouluun.
Kävin haastattelun jälkeen joka päivä kattomassa, onko koululta tullut postia.
Sit se vihdoinkin tuli..... Muistan sen vieläkin kun kaaduin rappusissa, silloin kun sain tietää pääseväni kouluun. Oli niin kiire päästä autoon hakee puhelinta ja soittaa jollekkin kun olin niin onnellinen. :D

Aloitin sitten koulun elokuussa 2010. Opiskelin ensimmäisen vuoden Karjaalla, Luksian järjestämässä lähihoitajakoulussa ja siellä tutustuin todella ihaniin ihmisiin ja mahtavaan porukkaan!
Syksyllä 2011 menin takaisin Novaan oppisopimuksella ja tässä sitä nyt ollaan. :)
Tänään oli mun VIIMEINEN näyttöpäivä. :)
Niin se aika vaan menee...

Ens keskiviikkona näytönarviointi ja sit vaan odottelee todistusta. :)

Mulla oli yhteensä 5 työharjoittelujaksoa ja 5 näyttöä (kasvun tukeminen ja ohjaus, hoito ja huolenpito, kuntoutumisen tukeminen, vanhustyö ja kotihoito ja huolenpito), ja vaikka koulu on viimeaikoina tuntunut todella stressaavalta ja raskaalta niin pakko myöntää, että tää kaikki on todellakin ollut sen arvoista!
Nyt voin huokaista helpotuksesta. OHI ON!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis