lauantai 2. marraskuuta 2013

Joulu jo niin mielessä!

Käytiin pari viikkoa sitten työkavereiden kanssa Ikeassa ja siellä oli jo silloin tosi nättejä joululahjapusseja, koristeita, valoja ja kaikkea muuta kivaa, mutta ajattelin, etten ehkä ihan vielä uskalla ostaa mitään, koska muuten mä laittaisin ne koristeet jo esille. :D Käyn mielummin Ikeassa vielä tän kuun lopussa tai joulukuun alussa, niin kehtaa jo ostaa sit vähän enemmänkin. :)

Mä yritän vielä epätoivoisesti keskittyä ihan normaaliin elämään ja siihen ajatukseen, että on vielä liian aikaista miettiä mitään joulujuttuja ja että myöhemminkin ehtii, mutta se ei aina ihan onnistu... Oon kuulemma ihan höpsö, kun edes puhun koko joulusta tässä vaiheessa, koska viime vuonna laitoin joulukuusenki ja marraskuussa, hih. :D

Mä niin rakastan joulua, joululauluja, jouluruokia ja -koristeita. Mun sydäntä myös lämmittää kaikki ne ihanat valot, kun muuten on niin pimeää ja tylsää. 
Luntakin vois jo tulla! Rakastan lunta ja pakkasta, talvista raikasta ilmaa ja sitä, miten lumi narskuu saappaiden alla. <3


Tässä yksi kuva viime joulusta ja meidän joulusisustuksesta: 



Onko kukaan muu jo aloittanut joulufiilistelyn? :)

13 kommenttia:

  1. hehe,hyvä etten ole ainoa jonka päässä pyörii jo joulu;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu et varmasti ole, onhan nyt JO marraskuun alku. ;)

      Poista
  2. oon, koska päätin tehdä tänä vuonna kaikki lahjat itse =) oon poltellu kynttilöitä, kuunnellu joululauluja ja tietysti suunnitellu noita diy-lahjoja =)

    VastaaPoista
  3. Oon kans ajatellut tehdä suurimman osan lahjoista itse tänä vuonna.. :) pitää vaa keksiä vielä mitä. :)

    VastaaPoista
  4. Oih joo leivoin pipareita ja oon poltellu kynttilöitä. Ja tein joululahjalistan! :)) oih ihanaa joulu <3 mä niin ootan jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon syöny niitä kaupan pipareita. :) leivon pipareita sit vasta myöhemmin ja teen piparkakkutalon. :)

      Poista
  5. Oooh, ihanasti käy teijän sisustukseen tuo valkoinen joulukuusi <3 Itsekkin miettinyt hankkivan sellaisen tänä vuonna:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on munkin mielestä aivan ihana. <3 Monta vuotta jo ollut. :)

      Poista
  6. Oii miten ihanan näköinen sisustus! :)

    VastaaPoista
  7. Mistä olet tuon ruokailuryhmän ostanut?

    VastaaPoista

AddThis